برندهاي خارجي لباس | فهرست برندهاي معروف لباس هاي ترک کدام است

گوچي Gucci

اين نام تجاري در سال 1921 توسط Guccio گوچي در ايتاليا تاسيس شد. اين برند در سراسر جهان براي کالاهاي چرمي با کيفيت عالي و سبک مد ايتاليايي مشهور است. گوچي به عنوان بهترين نام تجاري ايتاليايي درنظر گرفته شده است است و در نمودار ايجاد شده توسط Interbrand که 100تا ازبهترين مارک هاي سراسر جهان را ليست کرده است، برگزيده ميباشد. اين امر در مورد توليد 2200000000 دلار را به طور سالانه تعميم داده شده است.

لوييس ويتون Louis Vuitton

اين سبک مد فرانسوي مورد علاقه کساني ست که معناي سبک و خود نمايي را ميدانند. اين برند مختص عينک آفتابي ، کالاهاي چرمي ، ساعت ، کفش ميباشد.ايران ناز، ال وي مونو که براي خود نشاني است و اين برند را به نماد مجسمه تبديل ساخته است. ميگويند اين شرکت محصولات خود را به بالاترين قيمت در اين صنعت به فروش ميرساند که مويد اين حقيقت است که درآمد سالانه آن حدود 2.7 ميليارد دلارميباشد.

از برندهاي معروف شلوار جين در ترکيه

  • برند شلوار جين ماوي جينز
  • برند شلوار جين لافت - Loft Jeans
  • برند شلوار جين LTB
  • برند شلوار جين کالينز - Colin's
  • برند شلوار جين واکو - Vakko Jeans

برند کالوين کلين يا کلوين کلاين Calvin Klein

کالوين کلين که به اختصار به برند سي کي CK هم معروفه يکي ديگه از برندهاي مطرح آمريکايي هست، اين برند در سال 1968 توسط کالوين کلين تاسيس شد و از اون تاريخ تا به امروز يکي از بهترين برندهاي لباس در دنياست. مي توني از عطر و ادکلن گرفته تا لباس زير و ساعت و عينک آفتابي با اين مارک تهيه کني.

والنتينو- Valentino

در حال حاضر والنتينو بهترين برند لباس در جهان است. نام اين شرکت از نام موسس آن، والنتينو، الهام گرفته است. اين برند با کيفيت و زيبايي فوق العاده اي که دارد، هر فردي را شيفته خود کرده است. شهرت و محبوبيت والنتينو نه تنها در ايتاليا بلکه در کل دنيا گسترش دارد و پيشرفت آن به قدري بوده که در مدت کوتاهي توجه بهترين طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است.
البته به همان نسبت که زيبايي محصولات والنتينو بي اندازه است، قيمت محصولات آن نيز بسيار بالاست يا مي توان مي گفت که گران ترين برند موجود در بازار است. اما طرفداران اين برند آنقدر مجذوب زيبايي و کيفيت بالاي آن شده اند که قيمت هاي نجومي هيچ ارزش برايشان ندارد.

برندهاي معروف کت و شلوار ترکيه

  • برند رمزي - Ramsey
  • برند توين - Tween
  • برند سارار - Sarar
  • برند کيگيلي - Kigili

شنل اس.اي

شنل اس.اي.، (به انگليسي: Chanel S.A.) شرکت کالاي لوکس و خانه مد فرانسوي، واقع در پاريس است، که در سال 1913 توسط خياطي به نام گابريل کوکو شنل، تأسيس شد. اين شرکت امروزه به‌عنوان يکي از مهم‌ترين موسسات طراحي مد و لباس زنانه، شناخته مي‌شود. شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتايمر؛ نوه‌هاي پي‌ير ورتايمر، تنها شريک کوکو شانل، در زمان تاسيس اين شرکت، مي‌باشد. شنل، بخصوص در زمينه ارائه کالاهاي لوکس و گران‌قيمت، مانند: لباس‌هاي آماده، کيف‌هاي دستي، عطر و لوازم آرايشي، در ميان ديگر برندهاي مشابه، شهرت دارد.

دولچه اند گابانا

دولچه اند گابانا، (به ايتاليايي: Dolce & Gabbana) شرکت کالاي لوکس و خانه مد ايتاليايي است، که در سال 1985 توسط دمينيکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ايتاليايي، در شهر ميلان تاسيس شد.
در سال 2005 حجم معادلات شرکت دولچه اند گابانا، بالغ بر 597 ميليون يورو بوده است.

رالف لورن

برند رالف لورن (Ralph Lauren) يکي از برندهاي لاکچري جهان است که در سال 1967 توسط طراح مد ميلياردر رالف لورن راه‌اندازي شد. اين شرکت که در ابتدا يک شرکت کوچک بود در حال حاضر مجموعه شرکت‌هاي مختلف را شامل مي‌شود. برند رالف لورن شامل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم تزئيني، عطر و لوازم‌خانگي است. مجموعه رالف لورن برندهاي ديگري را نيز شامل مي‌شود مانند Ralph Lauren Black Label, Ralph Lauren Purple Label, Ralph Lauren Blue Label, Lauren Ralph Lauren, Club Monaco, Chaps. خط توليد Polo Sport در سال 1993 راه‌اندازي شد و مجموعه رالف لورن پولو ناميده شد. سپس عنوان پولو حذف شد تا نام اصلي اين برند را بيشتر نشان دهد. اما خط توليد همچنان باقي ماند. اين شرکت که در نيويورک فعاليت مي‌کند، پوشاک، کفش، عطر، لوازم خانه و جواهر، طراحي مي‌کند.

زارا

از ويژگي هاي منحصر به فرد زارا چابک بودن آن است. اکثر برندهاي مطرح دنيا که در کشورهاي مختلف شعبه دارند، سالي دو بار اجناس را به شعب خود ارسال مي کنند ولي زارا اين کار را هرسه هفته يکبار انجام مي دهد. زارا همواره انبارهاي خود را به روز نگه ميدارد. يعني اگر شما مدل يا جنسي را امروز در يکي از فروشگاهها ديده باشيد احتمالا تا دو هفته آينده ديگر آن را پيدا نمي کنيد، چون زارا محصولات خود را زود به زود تغيير ميدهد و چون قيمت هاي محصولات پايين هستند به زودي به فروش مي رسند.

برند ورساچه

برند ورساچه از برند هاي افتخار آفرين ايتاليايي ست که به خانه ورساچه نيز شهرت دارد. برند ورساچه در سال 1987 توسط جياني ورساچه تاسيس شد. جياني ورساچه در دوران حياتش گام هاي مهمي در راستاي پيشرفت مد ايتاليا برداشت و توانست در مدت نسبتاً کوتاهي برند ورساچه را تبديل به يک برند محبوب و معتبر جهاني کند. پس از مرگ او خواهر کوچکش دوناتلا ورساچه بعنوان مدير کمپاني ورساچه، اداره امور را به دست گرفت و با مديريت درست خود توانست بخوبي از ميراث برادرش پاسداري کند. امروزه برند ورساچه برندي ست که محبوب ترين سلبريتي هاي هاليوودي با افتخار انواع محصولات آن را (از گردنبند گرفته تا کيف و کفش و محصولاتي آرايشي) مورد استفاده قرار مي دهند.

برند آرماني

اين شرکت مشارکت خود را با شرکت اماراتي اعمار، براي ساخت مجموعه هتل‌هاي زنجيره‌اي لوکس، آغاز کرده است و در حال ساخت هتل‌هاي آرماني، در شهرهاي ميلان، پاريس، نيويورک، لندن، هنگ کنگ، لس آنجلس، توکيو، شانگهاي، سئول و دوبي مي‌باشد. آرماني عرضه عطرهاي زنانه و مردانه خود را پس از همکاري با شرکت لوازم آرايشي لورئال آغاز کرد. شرکت آرماني به طراحي و ساخت محصولات متنوعي شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرايشي، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عينک و ساعت با مارک‌هاي گوناگوني شامل جورجو آرماني، آرماني کولزيوني، امپوريو آرماني، آرماني جينز، آرماني جونيور، آرماني اکسچينج و آرماني کاسا مي‌پردازد.